Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op reclame.startpagina.nl

Per e-mail een klacht bij aldi indienen.

Piet Konijn
13 Jun, 2007 18:50

Op hun website is alleen maar te vinden hoe geweldig ze zijn maar een confrontatie met het tegendeel kunnen ze kennelijk niet aan. Er is geen E-mail adres te vinden op aldi.nl. Wie weet voor mij het adres.

Bewerkt 11 Aug, 2014 14:58
Arnold.
13 Jun, 2007 19:11

Hallo Piet konijn??

hier het betreffende e-mail adres van hun

newsservice_nl-admin@news.vva.de

als je goed zoekt kun je hem ook vinden

groet

Saskia
13 Jun, 2007 23:25

Aldi Ommen B.V.

T.a.v. Directeur Drs. A.H.P. Wijnstok

p/a Postbus 65

7730 AB Ommen

Kun je in ieder geval contact opnemen

Jan
14 Jun, 2007 10:09

Het is ronduit belachelijk hoezeer bedrijven via internet onbereikbaar proberen te zijn door geen e-mail adressen te vermelden of deze goed te verstoppen.

En als je dan een adres gevonden hebt en je klacht instuurt, dan is het heel mooi als ze ook antwoord geven…

Jan

Piet Konijn
14 Jun, 2007 16:48

Beste Arnold. Op het door jouw opgegeven adres kreeg ik het volgende antwoord

——–

Jammer genoeg kunnen wij geen vragen beantwoorden. Wij treden enkel op als technische dienstverlener voor Aldi.

——–

Mischien is het handig om aan te geven waar het om gaat: nl een nagivatiecomputer. Deze werd als aanbieding vanaf woensdag 13 juni verkocht.

Deze hebben nooit in de aldi winkel in mijn achterbuurt gelegen. Na wat doorvragen

blijkt dat de exemplaren die er waren vastgehouden werden door het personeel. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat als ik iets wilde hebben, een dag van te voren langs moet komen. Voor een tientje hield hij het dan vast…..

Ik ga ervan uit dat deze “gunst” niet alleen aan mij verleent wordt.

Daarom wilde ik het hoofdkantoor van de Aldi vragen of zij op hun website het lijstje met pluspunten uit willen bereiden met het volgende:

- Elke aanbieding kan 1 dag van te voren gereserveerd worden voor een tientje. Betaling niet aan de kassa maar aan het personeelslid waarmee de afspraak gemaakt wordt.

Dat lijkt mij wel zo eerlijk.

jos van kesteren
08 Okt, 2007 09:25

inderdaad. klopt wat jij schrijft. ik heb welliswaar ( nog ) geen klacht.. maar een aardig idee maar inderdaad, ik kan ook geen E-mail adres vinden.

Vreemd dat wel.Piet Konijn schreef:

>

> Op hun website is alleen maar te vinden hoe geweldig ze zijn

> maar een confrontatie met het tegendeel kunnen ze kennelijk

> niet aan. Er is geen E-mail adres te vinden op aldi.nl. Wie

> weet voor mij het adres.

Borstlap
19 Dec, 2007 15:07

Ja ze zijn bij Aldi erg behulpzaam (ahum) niet dus.

Vandaag stond er een koffiepad app in de krant, aanbiedingen gedlig vanaf 19 dec.

Ik dus erheen om 11:00 uur 'sochtend.. Waren ze allemaal toevallig net uitverkocht.

Dit heb ik vakr meegemaakt met ander aanbiedingen, ook al was ik een halfuur na openingstijd daar.

Toen maar gevraagd of ze wilden bellen met het andere dichtstbijzijnde filiaal(ook nog zo'n 22 km heen!, moet je ook nog terug).Maar nee dat kunnen ze niet. Na veel aandringen het tel nr gekregen van hun hoofdkantoor.Daar nagevraagd of ze voorraden kunnen zien of willen bellen. Na 4 keer doorverbinden te worden was ik dus weer bij het eerste hoofdkantoor, want ze dachten allemaal dat het filiaal Lelystad onder een ander hoofdkantoor viel(?? erg slim daar).

Vervolgens konden ze niets(had men direct al kunnen vertellen, want mijn verhaal was elke keer hetzelfde). Ik neem aan dat ze allemaal het zelfde kunnen(of is het dan toch willen??).

Krijg je vervolgens doodleuk te horen dat ik een week eerder al in de folder had kunnen zien dat zij de koffiepad app in de aanbieding zouden krijgen, had ik maar een paar dagen eerder bij het filiaal moeten zijn.. Volgens mij was de aanbieding pas vanaf 19 dec en niet plus of min een paar dagen.. Overigens vond de mevrouw aan de telefoon het ook niet nodig om mij te laten uitpraten..Wat niet kan dat kan niet filialen kunnen niet gebeld worden omdat ze geen telefoon hebben(yeah right!). Dan maar hopen dat ze nooit te maken krijgen met noodgevallen…(sarcastisch)

Op mijn opmerking dat dit al de zoveelste keer is dat ik bij Aldi bot van of slecht tot niet geholpen wordt en ze dan maar een klant kwijt zijn, kreeg ik (echt waar) laconiek de opmerking(woordelijk) "ach meneer, op een figuur(!!!) als u staan er honderd wel tevreden klanten dus ik wordt daar niet warm of koud van!!!!!.

Nou vraag ik je….?!

Dan heb ik het nog niet over mijn ervaring in de winkel. Ik zag het app niet staan dus wilde het vragen aan een medewerker.. Na lang zoeken zag ik de (verlepte en zeer onverzorgde bedrijfsleider(Almere). Hij stond te praten met 2 mensen dus ik wachtte snel was het duidelijk dat het kennissen waren, want hij had het erg druk met te vertellen over één van de cassieres dat dat zo'n lekker heet ding is en dat er veel leuke wijven rondlopen enz enz.. Dat terwijl ik duidelijk stond te wachten op hulp. Uiteindelijk ben ik ij de kassa gaan vragen.

Ik wilde mijn klacht kwijt(per email) bij Aldi maar idd geen email adres en per post gan ik niet verzenden..Ik ga nog een postzegel verspillen aan die gasten?? Ik dacht het effe niet.

Borstlap
19 Dec, 2007 15:18

Uiteindelijk heb ik mijn klacht verzonden met het contact formulier op de Belgische site.

www.aldi.be/ALDI_BN/KONTAKT/kontakt.php

Kijken wat er gebeurd

A. Dikker
07 Mrt, 2008 02:37

Ook ik heb een klacht:

In de aanbieding 05-03-08, TV-stick van het merk Zolid

We hebben geen kabel en geen satelliet, dus dit zou de ideale

oplossing moeten zijn.

Aangezien ik na veel moeite de vorige aanbieding van deze fabrikant

(een video converter-USB stick) kon bemachtigen wilde ik ook de

genoemde TV-stick van Zolid hebben.

Ik was gewoon gecharmeerd door de goede software en het bedieningsgemak

en ging er van uit dat de TV-stick het net zo goed zou doen.

Was ik er maar nooit aan begonnen!

Ik ben s'morgens om 09.00u. naar mijn lokale Aldi (Ooterbeek) gegaan, uitverkocht.

Daarna ben ik in de omgeving gaan kijken;

Arhem, Distelstraat, uitverkocht

Arnhem, Kronenburg, alles weg

Arnhem, Presikhaaf, niks

Arnhem, Honingstraat, sorry niks meer

Arnhem, Spijkerlaan, pech gehad

Ik ben nog een paar zaken in Arnhem afgeweest maar tevergeefs.

Dan maar naar Velp, alles weg.

Hier was een medewerkster zo vriendelijk om het fileaal in Reden en de Steeg

te bellen, waar ook niets meer was.

Ook nog een paar kennissen gemobiliseerd

Deze gingen voor mij naar de Aldi in:

Zevenaar, op, we hebben er maar een paar gekregen

Didam, een teruggekomen kapot exemplaar bij de kassa, rest weg

Doetinchem, u bent al de derde, alles weg

In de andere winrichting ging er nog iemand voor mij naar:

Zetten, jammer maar helaas

Opheusden, uitverkocht

Ik heb er alles bij elkaar 185 Km voor gereden en ben er anderhalve dag

mee in de weer geweest, om van de anderen maar te zwijgen.

Mijn idee is dat Aldi groot uitgemeten een paar lokkertjes in de folder zet

en er zwaar met de pet naar gooit.

Dit is niet de eerste keer en zal ook niet de laatste zijn.

Maar ik ben er weer in getrapt en voel mij voor de zoveelste keer bij

de neus genomen.

rsg
10 Mrt, 2008 14:50

Geachte Aldi personeel,

Wij zijn leerlingen van de R.S.G lijsterbes te Steenwijk,Wij zijn op zoek naar een groot stuk karton.Wij Hebben dit nodig voor een project.Omdat er een Aldi in Steenwijk Staat, Hebben wij de vraag: zouden jullie voor ons een stuk karton hebben?

Met Vriendelijke groeten,

Rosalie en Lijanne,

van Regionale Scholen Gemeenschap ( RSG) te Steenwijk.